Първоначално публикувано от dobromirski
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Теч от кормилната рейка 147
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщениеКолега, тези семеринги за които говориш стандартни ли са?
http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htmAlfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
-
Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщениеСемерингите са за високо налягане.Гледай тука -
http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htmAlfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
-
Такаааа...след като и с новата втулката рейката протече, при това и от двете страни, си купих друга рейка.След монтирането на новата, се стигна до разглобяване на протеклата рейка.Та изводите са следните -
Втуката откъм "сухата" страна, не оказва влияние на семеринга, както бях казал в предния пост.Причината е, че си има доста солиден водач при разпределителния механизъм!
Втулката откъм мократа страна, е 90% невъзможно да се счупи!
Причините за течове се свеждата до 2.
Едната която не е 100% вероятна, е износване на семеринг.
Другата причина за теч, която е в повечето случай е -
Язви по стержина точно в зоната на действие на семерингите.
Моята както се вижда на снимките, има доста големи.
Мисля, че се получават от несмяна на маслото, в което може би има вода.
Текне ли, спасението е смяна или рециклиране.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
-
Колега GammaRay виждам, че си я разглобил цялата. Аз също се захванах с една втора употреба с цел рециклиране, но не ми идва на ум как да разглобя въртящия се разпределител, свалих зегера, разхлабих тапата зад която е плъзгача с пружината и дотам.
Трябва ли разпределителя да е в определено положение; отдоло ли се избива и сваля ли се капачката от долната страна (колегата dobromirski споменава за гайка зад тази капачка - снимка 3)?Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
-
.....при тия хубави снимки(евала на колегите),ако някой огради с червенко,кое е винтчето от което се обира луфта на рейката,ще съм адски благодарен.....156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение.....при тия хубави снимки(евала на колегите),ако някой огради с червенко,кое е винтчето от което се обира луфта на рейката,ще съм адски благодарен.....Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
-
мн.благодарско,а отгоре има ли капачка или нещо друго?а и още нещо,вътре трябва да е шестограм,нали...и гайката е за контра..прав ли съм.......??Last edited by undy; d.m.y г., 19:41.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениемн.благодарско,а отгоре има ли капачка или нещо друго?а и още нещо,вътре трябва да е шестограм,нали...и гайката е за контра..прав ли съм.......??Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
-
Колеги за луфта от тези семеринги се лекува идеално...вече съм 5 месеца след тази маниполация с помоща на колегата добромирски, да е жив и здрав. Чуваше се леко полопване само! Сега е тишина!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщениеНе колега, като въртиш с ключа се върти цялата тапа - тя си има резба. Самата тапа оригинално е фиксирана като са ударени три центъра по вътрешната резба в която се навива тапата - "зачеканка" на Руски
Comment
-
Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщениеТая тапа може ли да се стигне с ключ без да се сваля рейката?Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
-
Такааа, да раздвижим малко темата.
Разглобих цялата рейка, но не ми е ясно как да извадя вътрешната семеринга монтирана в зоната на пластмасовата скоба върху рейката - с червено. Външната семеринга е набита във втулката оградена със зелено, която е монтирана в края на рейката и там става лесно.
Чудя се дали вътрешната семеринга е монтирана в подобна втулка както външната или е монтирана направо в рейката.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
Comment