Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    Нееее, семеринга си е семеринг. Продава се по магазините. Това което виждаш на снимката е полиамидна втулка направена от стругар. Материала го потърси в някой магазин за хидравлични/пневматични елементи. Продава се на пръчки и ти режат , колкото ти трябва (излиза около 2 лв. на втулка).
    Колега, тези семеринги за които говориш стандартни ли са?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
      Колега, тези семеринги за които говориш стандартни ли са?
      Семерингите са за високо налягане.Гледай тука -
      http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htm
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
        Семерингите са за високо налягане.Гледай тука -
        http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htm
        Благодаря за информацията колега. Ще проверим с какво разполагат.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

        Comment


        • #49
          Такаааа...след като и с новата втулката рейката протече, при това и от двете страни, си купих друга рейка.След монтирането на новата, се стигна до разглобяване на протеклата рейка.Та изводите са следните -

          Втуката откъм "сухата" страна, не оказва влияние на семеринга, както бях казал в предния пост.Причината е, че си има доста солиден водач при разпределителния механизъм!

          Втулката откъм мократа страна, е 90% невъзможно да се счупи!

          Причините за течове се свеждата до 2.

          Едната която не е 100% вероятна, е износване на семеринг.

          Другата причина за теч, която е в повечето случай е -

          Язви по стержина точно в зоната на действие на семерингите.

          Моята както се вижда на снимките, има доста големи.
          Мисля, че се получават от несмяна на маслото, в което може би има вода.

          Текне ли, спасението е смяна или рециклиране.
          Attached Files
          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

          Comment


          • #50
            Колега GammaRay виждам, че си я разглобил цялата. Аз също се захванах с една втора употреба с цел рециклиране, но не ми идва на ум как да разглобя въртящия се разпределител, свалих зегера, разхлабих тапата зад която е плъзгача с пружината и дотам.
            Трябва ли разпределителя да е в определено положение; отдоло ли се избива и сваля ли се капачката от долната страна (колегата dobromirski споменава за гайка зад тази капачка - снимка 3)?
            Attached Files
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

            Comment


            • #51
              .....при тия хубави снимки(евала на колегите),ако някой огради с червенко,кое е винтчето от което се обира луфта на рейката,ще съм адски благодарен.....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                .....при тия хубави снимки(евала на колегите),ако някой огради с червенко,кое е винтчето от което се обира луфта на рейката,ще съм адски благодарен.....
                На втората снимка. Ключ 17.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                Comment


                • #53
                  мн.благодарско,а отгоре има ли капачка или нещо друго?а и още нещо,вътре трябва да е шестограм,нали...и гайката е за контра..прав ли съм.......??
                  Last edited by undy; d.m.y г., 19:41.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    мн.благодарско,а отгоре има ли капачка или нещо друго?а и още нещо,вътре трябва да е шестограм,нали...и гайката е за контра..прав ли съм.......??
                    Не колега, като въртиш с ключа се върти цялата тапа - тя си има резба. Самата тапа оригинално е фиксирана като са ударени три центъра по вътрешната резба в която се навива тапата - "зачеканка" на Руски
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                    Comment


                    • #55
                      ахаа мерси...
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #56
                        Колеги за луфта от тези семеринги се лекува идеално...вече съм 5 месеца след тази маниполация с помоща на колегата добромирски, да е жив и здрав. Чуваше се леко полопване само! Сега е тишина!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                          Не колега, като въртиш с ключа се върти цялата тапа - тя си има резба. Самата тапа оригинално е фиксирана като са ударени три центъра по вътрешната резба в която се навива тапата - "зачеканка" на Руски
                          Тая тапа може ли да се стигне с ключ без да се сваля рейката?

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                            Тая тапа може ли да се стигне с ключ без да се сваля рейката?
                            Не мога да кажа. Аз не съм опитвал, а и смятам че няма голяма полза защото като я натегна с четвърт оборот затяга доста движението на рейката.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                            Comment


                            • #59
                              Такааа, да раздвижим малко темата.
                              Разглобих цялата рейка, но не ми е ясно как да извадя вътрешната семеринга монтирана в зоната на пластмасовата скоба върху рейката - с червено. Външната семеринга е набита във втулката оградена със зелено, която е монтирана в края на рейката и там става лесно.
                              Чудя се дали вътрешната семеринга е монтирана в подобна втулка както външната или е монтирана направо в рейката.
                              Attached Files
                              Last edited by ksf; d.m.y г., 11:38. Основание: липса на прикачената картинка
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                              Comment


                              • #60
                                Таз е расла там
                                По същият начин е колега.

                                Comment

                                Working...
                                X